2015年12月6日 星期日

鋒味曲奇 Chef Nic

鋒味曲奇  Chef Nic

未夠鐘出發去自駕遊之前,同大家介紹下係香港嘅好嘢先。

今日去到太古城中心,見到多左一間曲奇餅店,望下個名「鋒味」。原來鋒味曲奇由201512月開始進駐太古城中心,呢一間係Popup Store即係話有限時間嘅店舖,店員話呢間專門店未來半年都會係太古城中心。


其實佢係中環開張之後,我一直都想去試,但聽聞好多人排隊所以一直未去買。而家係太古城中心就方便啦!加上聖誕就快到,「鋒味」推出左聖誕曲奇,有糖薑曲奇、牛奶曲奇、小紅莓曲奇及蜂蜜腰果。長方形包裝,加上紅色綠色設計,自己食甚至做聖誕party嘅小食都係好選擇。


而一個主打嘅甜酸苦辣味,我今日先第一次試食。最想講下個辣味曲奇,第一口無咩感覺,店員話要過一陣先會感受到個味。真係!堅係辣!店員同我繼續講解一陣之後,我就開始feel到辣嘅感覺,唔講得笑。雖然係辣,不過I like it


最後我買左一盒聖誕曲奇同一盒甜酸苦辣,而家有套裝價我認為係抵買,加兩蚊要埋佢個環保袋。


*曲奇係我自已出錢買,無贊助。呢一篇唔係廣告,純粹有好嘢同大家分享。