2015年8月7日 星期五

自駕遊 - 澳洲(18) 早餐

2015年澳洲自駕遊(十八) – 19/4 早餐

最後一個full day係澳洲,今日要去一條橋,呢條橋好多旅遊網站都有介紹,就係Sea Cliff Bridge。一條沿海公路,遠望南極。係Sea Cliff Bridge附近有間café,我開車去食個早餐先。


The Palms Café環境幾好,有露天同室內位置選擇,我就坐左入室內。早餐有好多款式,我叫左The Plams Big Breakfast
 

café入面遇上一位健談嘅爺爺(Trevor Stephens),原來佢係一位攝影高手。佢除左同我分享係佢手機入面嘅照片之外,仲介紹我去附近一處可以看海和行山的好地方。佢好好人親手畫埋一張地圖比我,話我知個lookout位置。


lookout位真係好正,可以遠眺南極同感受到由南極而來的強風。嘩!啲風好似冷氣咁凍。


 

繼續向前行就係悉尼自駕遊必到景點Sea Cliff Bridge,由於係當地景點所有設計上已經有埋位置比人泊車。橋上面有行人路,泊好車就可以係橋上步行同影相。我發現有唔少中古車同靚車係Sea Cliff Bridge出現,睇嚟呢一區可能係豪宅區。