2015年6月22日 星期一

自駕遊 - 澳洲(17) 足球

2015年澳洲自駕遊(十七) – 18/4 足球

係返去悉尼市途中,無意間見到羊駝。哈哈!我都無想到係澳洲會見到佢地。我覺得同台灣羊駝嘅分別係,澳洲見到嘅羊駝成身毛都好厚,台灣見到嘅就比人剪左毛。


下午到達位於ParramattaWesley LodgeWesley Lodge好近Pirtek Stadium。我今晚去睇波,步行過去就可以啦!


上一次嚟澳洲,未有機會睇西悉尼流浪者主場比賽。今次較啱日子嚟到,終於可以睇到佢地主場比賽啦!


未入場前周圍睇下場外嘅活動,有比小朋友玩嘅足球攤位,有靚仔DJ係到打碟,有吉祥物同大家影相,又有雪榚車賣雪榚。場內就有賣主場波衫,現場買有折扣抵過上官網買,又唔駛收運費。


我支持主隊西悉尼流浪者之餘,另一目標就係客隊阿德萊德聯嘅領隊甘巴爾先生,佢亦係前香港傑志足球隊教練。甘巴爾見到我條傑志頸巾就好開心,即刻幫我簽名同合照。


睇完波晚飯就去Westfield Parramattayr商場,入面有戲院、超級市場、好多店舖同餐館。我選擇左日式連鎖店Sushi Bay,有刺生、壽司同拉麵…等等,價錢合理。

 

到左聽朝就去食個靚早餐