2016年1月10日 星期日

自駕遊 - 澳洲(1) 聖誕快樂

2015年澳洲自駕遊(1) – 25/12聖誕快樂

2015年實現左其中一個人生目標,就係要去澳洲過一個熱辣辣嘅聖誕節。已經返左香港一個星期,我手上嘅皮膚都開始脫落,因為係澳洲曬到濃左。

 

講起出發當日,咁啱落起大雨。我打電話call的士去機場,佢地忙到連電話都唔聽。最後係Uber X嘅車送我去機場,司機話佢地係一間教會機構同Uber傾條件,車費會用係教會工作上,簡接籌款之餘Uber亦會提供入油coupon比佢地減低開支。

聖誕節嘅香港機場,有表演、有抽獎、有聖誕警犬…,整體感覺係開開心心。


 

我要由香港去新加坡轉機,呢一程機有聖誕午餐食,有火雞同聖誕蛋糕。呢個安排真係好warm,好喜歡新加坡航空。


由新加坡去悉尼嘅長途機上,我今次就加左錢坐Preferred SeatPreferred Seat係會比一般經濟客位多好多腿部空間,可以比我好舒服咁瞓覺同睇戲。係飛機上睇左幾套戲,包括「一獄一世界」、「破風」、「巴黎假期」、「火星任務」、「見習無限耆」、「想入非非」…等等。想講下「想入飛飛」,呢部係新加坡電影,主要講主角﹝主角蔡淳佳 新加坡女歌手﹞要照顧家中年老的爸爸,而佢又好喜歡唱歌,要係人生交叉點作出決擇。影片更加向前輩鳳飛飛致敬,入面有好多金由。「想入飛飛」係一部溫暖人心嘅電影,值得推介。

 

到達悉尼係1216日早上,係Boxing Day呀!即刻去shoppiong啦!

- 待續 -