2016年1月29日 星期五

東京的4日3夜(2) 改裝車展

東京的43 (2) 東京改裝車展

先由羽田機場坐巴士(羽田機場交通車)去海濱幕張站,之後向展覽館方向行,沿途已經有東京改裝車展指示牌。8點半去到展覽館已經人山人海,好彩我可以入到室內排隊等入場。有飛同即場買飛係分開排隊,咁我一早已經係網上面買好入場劵印埋出嚟,就可以比即場買飛嘅人快啲入到場。


場地一共有11個展館,9-11係一個館,1-8係另外一個館,重有Event Hall及戶外表演場地。四個字形容呢個場地,係「好好好大」。(香港嘅展覽規模,係蚊比同牛比。)

車展超性感美女影片: https://www.youtube.com/watch?v=gCZjwGX9WWQ

日本嘅少女同模特兒,大家一向都有好多幻想,我都係。所以去車展時都充滿期望,但現實永遠同幻想係有分別,所以當我upload左一批普普通通嘅車展模特兒照片之後,係一個汽車群組得到好大回響。直到我再公開一批OK嘅車展模特兒照片,大家先開心返晒。


幕張メッセ国際展示場入面都有食物提供,700円已經可以食到一碗豬肉烏冬,價錢係合理同正常。邊到嘅展覽館食物價錢唔正常,唔駛我講你都估到啦!


今次睇車展最驚喜係,行行下見到土屋圭市。佢幾個月前嚟過香港,當時場面都好熱鬧。難得係日本見到真‧土屋圭市,我當然要嚟個合照啦!

睇完車展就返去機場攞行李,跟住就去酒店check in

IG: eddiemartintsang