2017年1月3日 星期二

唔係自駕遊之吉隆坡跨年旅行(1)

20161231


放工趕去機場到我可以瞓落aloft酒店張床係今朝4點,叉幾個鐘頭電就好起身去食午餐。係吉隆坡第一餐飯去左位於ICC Pudu內嘅阿榮哥,整個美食廣場有好多間食店,不過好多人推介阿榮哥咁就去左呢間先啦!


一坐低亞姐已經埋嚟落單,我地叫左三杯海南茶同多士。對於本身好少飲咖啡同奶茶嘅我嚟講,呢杯海南茶又真係好好飲喎!多士又熱又脆,中間夾一塊厚牛油,感覺一流。當然食多士係唔夠飽,圍繞住重有其他食店。叫左一碟炸兩,一碗咖哩麵及一碗龍躉西刀魚丸湯。總之所有食物都好好味啦!


食完起身行入少少,就會見到阿福豬腸粉。豬腸粉係基本食物,可以另外要加其他食物上去,我就加左豆腐、腐竹…。不過佢嘅腸粉唔係香港食慣嘅熱辣辣,所以我就覺得麻麻地好食。


下!3個人午餐食咁少嘢!當然唔係啦!我地之後轉去Central Market同唐人街繼續食。


P.S. 係呀!今次唔係自駕遊,自駕遊要等多一陣先。