2017年1月14日 星期六

唔係自駕遊之吉隆坡跨年旅行(4)


食完蛋塔就返酒店旁邊嘅Nu Sentral商場shopping,由於吉隆坡天氣好熱我帶去嘅tee著一日已經濕晒,咁就買幾件tee著下先。係其中一間店,三件tee50蚊馬幣。不過要留意係,售貨員好有原則,同場有三條褲賣50蚊馬幣,我朋友想買一條,咁我攞住2tee、一條褲去比錢。收銀處話NO,三件tee就三件tee,三條褲就三條褲,唔可以mix


Shopping完返酒店休息一陣又出去食晚餐啦!今晚去黃亞華小食店,我地係酒店用Grab call車,15蚊馬幣坐架日產Teana過去,司機係華人大家可以用廣東話溝通。去到黃亞華小食店,係門外已經見到一條條煎緊嘅魔鬼魚,好想試下。


我地叫左魔鬼魚、大蝦、炒菜、福建麵、串燒同埋燒雞翼。無錯係燒雞翼,佢燒到塊皮脆卜卜,又夠蜜糖味,我覺得好食過自己燒。魔鬼魚嘅肉好結實,同平時係香港食嘅魚好大分別,都好好食。整體服務都好好,啲亞哥亞姐好熱情,上菜速度又快。


馬來西亞旅遊小貼士由Grab司機提供:
如果想係馬來西亞得到好嘅招待,見到華人記住要講廣東話。


食飽就坐鐵路去雙子塔,準備睇今晚嘅除夕煙花。一出KLCC車站,就聽到嘈到拆天嘅喇叭聲。原來馬來西亞嘅民眾係會瘋狂咁吹喇叭,場面好好好熱鬧呀!最後我地係Public Bank大樓外面搵到個位置對住雙子塔,以為好正啦!哈哈!到左開始放煙花嘅時候,先知道原來呢邊係背面嚟。

 有煙花片睇

係有少少失望,不過跟住係放完煙花之後嘅大場面,又令我興奮反。一放完煙花,本來停晒係十字路口嘅電單車,全部一齊起步。成千部電單車係路中心,場面好壯觀。文字形容唔到,去睇片啦!

千部電單車壯觀影片