2017年4月27日 星期四

12小時長途駕駛

玩完Bobsled就繼續趕路去Albury,離開Thredbo沿Alpine Way穿越Mt. Kosciuszko駛往目的地。我由海拔1580米高嘅Dead Horse Gap,一直落斜下降到海拔600米。我左邊係山崖,無欄杆,加上部份路段剛好夠一架車過,當遇到對頭車就要好小心。


Alpine Way影片

穿越森林之後,係呢到有一個景點介紹比大家,就係Murray 1 Power Station。呢個貫穿Snowy MountainsMurray 1 Power Station,由幾條超級粗嘅喉管插入山裡面,去到另一邊嘅湖抽取湖水。呢一段外露嘅喉管,大約長1500米,眼前只係見到一少部份。發電廠有訪客中心,可以入去參觀。


繼續向前駕駛就到達Khancoban Dam,湖水由Murray 1 Power Station去到Murray 2 Power Station,再經Swampy Plain River嚟到呢個水壩排放出去。我係水壩上面,走左一轉。



水壩上駕駛影片
 

水壩排洪影片

係水壩hea完之後,繼續趕路。去到一個叫Old Tallangatta Lookout嘅地方,呢到望出去係舊城區位置,大部份已經係水底入面,新嘅Tallangatta已經搬左去9公里外嘅地方。過左Tallangatta之後,再駕駛多40分鐘就到達今晚嘅目的地Albury

 
呢個位置熱到38度,我唔中暑已經好叻。

朝早7點開車離開Sydney,過左12個鐘頭之後,終於係Albury食晚餐。Dean StAlbury嘅市中心,食玩瞓都係呢一條街。呢度有好多間餐廳,有酒吧,有賭場,有星級酒店,有商店shopping,有戲院。我選擇左係Downtown Pizzeria食個 BEEF LASAGNE


今晚入往Albury Burvale Motor Inn,服務好好wifi又夠快,電視有Fox Sport頻道。記住要book豪華房,因為平價房間無Fox Sport同埋個wifi無咁好。

瞓完聽日去參觀另一間汽車博物館。

2017222
2017年澳洲自駕遊﹝7