2017年4月3日 星期一

唔係Fish Market

睇見電視台嘅自駕遊節目,竟然介紹食海鮮嘅地方係旅遊熱點大路嘢,咁駛鬼開車去咩!
開得車,係可以有更好嘅選擇。介紹比大家嘅Ace's Seafood,佢啱啱係2016年攞左奬 (2016 Parramatta Local Business Awards. Outstanding Fast Food/Takeaway)

Ace's Seafood: 2 Betty Cuthbert Ave, Ermington NSW 2115

舖仔細細室內有十零個坐位,室外就有大量坐位。唔好以為細間就無咩嘢食,佢提供嘅食物種類都好多下。大蝦、龍蝦、生蠔、魚…等等,另外有已經準備好Ready to cook嘅海鮮,我就選左芝士蠔、煙肉蠔、海鮮串燒及大蝦沙律。


如果唔喜歡食海鮮,可以行過隔離。係Aces Seafood旁邊有一間叫Burgers On Broadway嘅漢堡飽店,不過因為我係Aces Seafood已經食得好飽,所以要下次先可以去試啦!


我嚟左悉尼4次,但我從未去過Fish Market,因為我唔想介紹一啲大路嘢比大家。而我盡量介紹大家去嘅地方,係有免費停車場泊車。


食飽就要行下幫助消化,我開車返去Parramatta市中心走走。我每次嚟澳洲都會住係Parrmatta區,不過就未去細味呢個社區嘅事物。今次有半日時間可以係市中心慢慢行下,睇下。架車可以泊係Riverbank Car Park,大部份市中心嘅停車場都要收錢,呢個都一樣。


Parramatta Church Street行緊嘅時候,見到人地食lunch可以食得咁輕鬆,我真係好羡慕。佢地有時間打乒乓波relax下,香港人搵到位食lunch先講啦!其實香港人趕頭趕命做咩!快左百幾年(開阜之後計算),又點? 都生活得唔開心。


行下行下就到左我想去嘅二手CDBeatdisc Records,位於Church Street St. John's Anglican Church 旁邊。


一間二手CD舖,係hea做定係有心去做,我會睇下佢有無將啲CD好好分類。Beatdisc Records就係一間好有心嘅二手CD舖,詳細分門別類,好易去搵你喜歡嘅CD。喜歡聽Hi-fi,喜歡尋寶嘅,呢間二手CD舖值得去行下。澳洲唔同香港唔係你話想賣二手嘢就可以賣,呢間Beatdisc Records係持牌二手店舖,係攞正牌。

Beatdisc Records: 11/181 Church St, Parramatta NSW 2150

本來今次嚟澳洲只係計劃睇3A-league比賽,但原來剛啱西流有場亞冠比賽係週中舉行,咁我當然要入場支持下啦!場波係Campbelltown Sports Stadium舉行,由我入住嘅Motel開車過去,行M7收費公路大約40分鐘就到達。


Campbelltown Sports Stadium觀眾席好近草地,有旺角場嘅感覺。今場係西流vs浦和紅鑽,場內有日本球迷同RBB球迷不斷打氣,氣氛熱鬧。咁比賽結果就梗係失望啦!西流慘敗!

睇完波就趕返Motel瞓覺,因為跟住要開始長途駕駛,開車前往墨爾本。

2017221
2017年澳洲自駕遊﹝5