2015年4月18日 星期六

自駕遊 - 澳洲(3) 紐卡素

2015年澳洲自駕遊() – 17/4 紐卡素


今日行徨緊湊,6點就開車趕去WyongTree Top Crazy Ride﹝衝樹頂﹞。由BathurstWyong4個小時,我book11點玩。但係心情一直都好擔心,因為早上落大雨,如果去到集合點仍然落大雨,咁就無得玩啦!可以改期但唔會退錢。
  

落大雨開車已經行得唔快,係山上面重要加埋大霧,最嚴重時能見度大約得幾百米,想快都難。究竟我最後有無衝樹頂呢!哈哈,係有嘅!不過當中發生左一件事,場地負責人最終要退回部份款項比我。

玩完衝樹頂就去Pelicans Wharf Family Restaurantlunch,呢間店我係用google map搵出嚟,我一心想搵間係海邊嘅海鮮店食午餐,咁係google睇見餐廳周圍環境都好好,所以就去啦!最後係comfirm左我呢個決定係絕對正確,我一個人order左一條魚同一大碗蝦,老闆娘會幫你決定埋點煮。



大家如果想去食就要快了,因為老闆同我講佢已經係到做左23年,而家放盤出售,之後就會退休。未來買家有可能改建做住宅,到時想食都無得食。
 
晚上就係Hunter Stadium欣賞紐卡素噴射機vs FC Sydney的足球比賽。

沒有留言: