2015年4月18日 星期六

自駕遊 - 澳洲(4) 悉尼

2015年澳洲自駕遊() – 18/4 悉尼

早前經朋友介紹,知道係Morisset Hospital附近有野生袋鼠出沒,所以一早出發去碰下運氣。有監於尋日衝樹頂事件,所以我都預左未必見到野生袋鼠。還好最後我買嘅香蕉都成功比左袋鼠享用,開頭佢地都唔係好理我,但一見到我有香蕉就即刻fan左,跳晒埋嚟!


玩得自駕遊就會盡量唔行高速公路,如果要行高速公路咁我不如去坐長途巴士啦!所以經另一位朋友介紹下,開去Berowra Water Road經小路返悉尼,中途可以過下汽車渡輪癮添(免費)


晚上終於有機會進入西悉尼流浪者主場館,睇佢地對阿德萊得聯的足球比賽。