2015年5月6日 星期三

自駕遊 - 澳洲(10) Bathurst

2015年澳洲自駕遊() – 15/4 到達Bathurst
Eddiemartin Driving Tour http://www.facebook.com/drivingtour

Bathurst Heights B&B係一間4星級旅館,間屋1978年落成。2008年開始由現任屋主夫婦VirginiaGraeme開始營運至今,和他們的熱情黑色小狗一起居住。呢到一共有6間房間,每間房間的佈置都有所不同。


我到步後VirginiaGraeme向我介紹屋入面的設施,有DVD、圖書櫃、鋼琴及客飯廳…等等。我喜歡它的露台,可以俯瞰Bathurst市。



我到達Bathurst時已經係下午4點,休息一陣之後就開車出去附近走走。今次嚟Bathurst主要係參觀賽車博物館,所以我去博物館附近睇下環境先。


今日整日天氣都好好,所以係日落時份我係賽車場 (Mount Panorama Motor Racing Circuit) set好器材準備拍Bathurst嘅日落Time-lapse﹝縮時攝影﹞。大約拍左30分鐘之後就感覺唔多對路,天空開始風雲色變大陽都唔見埋,遠處就行雷閃電。我頂到開始落傾盤大雨就即刻閃人,影片可以見到當時四周圍已經烏天黑地,我身後就閃晒雷電。

縮時攝影片段  Time-lapse video at Bathurst https://youtu.be/rn6yQT61qIs


晚餐走左去Red Rooster快餐店食雞,味道如何?我會答你,無下次。

聽日全日會係Bathurst慢遊,係慢慢地遊覽。香港人生活太急速了,所以我要減慢生活節奏放鬆一下。希望聽日好天氣啦!

*Bathurst Heights B&B http://www.bathurstheightsbb.com.au