2015年5月15日 星期五

自駕遊 - 澳洲(12) Bathurst市中心

2015年澳洲自駕遊(十二) – 16/4 Bathurst市中心

William St. 位於Bathurst市中心,大部份店舖同購物中心都係呢條街。市中心有兩個主要公園,分別係Kings ParadaMachattie ParkKings Parada嘅鐘樓會每十五分鐘敲響一次,我聽到嘅時候係想起比香港政府摧毀左嘅舊天星小輪碼頭。

鐘樓地下有一間玻璃房,望入去會見到中間燃點起火光,呢點火係紀念第一同第二次世界大戰時英勇嘅軍人。

離開Kings Parada沿William St.行去Howick St.就會到達Australian Fossil and Mineral Museum﹝直譯:澳洲化石及礦物博物館﹞,博物館收藏左全澳洲唯一一具完整的霸王龍骨架。

博物館內還有一個臨時展館,我參觀當日正在舉行「A Camera on Gallipoli」相展。照片內容係關於第一次世界大戰時加里波利之戰 (Battle of Gallipoli),詳細參考網址加里波利之戰

睇完展覽就去位於對面馬路嘅Bathurst City Centre購物中心,入面有超級市場、食市、各式各樣店舖,行到攰又有地方按摩。嚟到澳洲我都買支綠色包裝嘅可樂試下先 (Coca-Cola Life 1.25L $2AUD),其實係澳洲食嘢係唔平,我手上呢個咁細嘅中式飯盒就要$8.8AUD($53港幣)
 

 之後再繼續係市面四周圍行,講真係香港已經無咩可能條街係咁少人,可以比我慢慢行慢慢留意每一間店舖。係William St.有另一個比較小型嘅商場叫Macquarie Plaza,其中地下有一間店舖叫〝Free Choice Stores〞,入面貨品感覺很有本土氣息,近似香港的夜冷舖,2AUD都有交易。
 

繼續行繼續行,係Church St.George St.的轉角位置,有一間Pink Pink嘅粉紅色甜品店Annie’s Ice Cream Parlour,好吸引下。全店裝飾粉紅色為主,而雪榚又有好多選擇,我食左個Gold Miner’s Pick,好飽!
 

夜晚係B&BVirginiaGraeme到露台飲香檳、傾下計,又同佢隻狗玩下。明早天未光我就會開車去New Castle,所以今晚先同VirginiaGraeme道別,希望張來再到訪Bathurst呢個好地方。