2015年6月11日 星期四

自駕遊 - 澳洲(15) 野生袋鼠

2015年澳洲自駕遊(十五) – 18/4 野生袋鼠

今朝會去Lake Macquarie State Recreation Area附近的一片大草地,據聞有好多野生袋鼠係個度聚集。希望我去到嘅時候,佢地係度啦!

Travelodge Newcastle出發大約一個鐘頭就到達目的地,唔駛上高速公路沿B57B53公路行就可以,見到Morisset Hospital指示左轉入Fishery Point Rd之後右轉Silky Oak Dr就會經過Morisset Hospital Psychiatric Services的建築物,最後右轉入Acacia Ave係右手邊就係大草原。


我泊好車之後就走向袋鼠,佢地最初都無咩理我。但當我拿出香蕉之後,佢地就望住我,有幾隻比較好奇嘅袋鼠跳過嚟!知道有香蕉食之後,我地即刻fan左。佢地好主動過嚟食我手上嘅香蕉,亦都開始接受比我摸下。


大家熟絡左之後,就嚟個自拍合照先。另外,我發現原來袋鼠唔係好喜歡比人摸頭頂,摸下巴佢地就幾接受。



餵佢地食香蕉要先把香蕉切開,因為成條太大而佢地個口又比較細,切開一片片佢地就會容易食。唔好餵麵包,佢地唔LIKE。最好嘅食物係香蕉及蘋果,當然要切開埋啦!


順帶一提,帶去大自然嘅所有物品,包括裝食物嘅膠袋記住走嘅時候帶埋走。話晒個地方係袋鼠屋企,去人地屋企要保持清潔,將所以帶嚟物品帶走。

開心之後跟住去玩一樣,香港曾經有過嘅交通工具。