2017年3月7日 星期二

Koleos澳洲自駕遊

今次嚟澳洲自駕遊,行程包括睇4場足球比賽﹝3A-league1場亞冠分組賽﹞,參觀兩間汽車博物館,開車上雪山但唔係滑雪,又會開車來回悉尼及墨爾本。食方面會介紹係社區入面嘅得獎海鮮店,會去韓國街食好嘢,又會帶大家去睇古蹟同食地獄甜品。



到步悉尼之後係機場攞車先,我經Europcar bookRenault Koleos。由於我已經網上check in,所以埋到counter只需要比會員卡、信用卡同香港駕駛執照就可以。如果無會員卡就要比passport佢睇,基本上手續好方便。

之前ViuTv個旅遊節目,女主持話係澳洲租車要國際車牌,但我去左澳洲咁多年,次次租車都係用香港駕駛執照,人地係唔會睇國際車牌喎!

*去旅行租車,記住、記住、記住買全保。切勿貪平買最基本嘅車保,萬一有意外發生分分鐘賠一大筆錢。

攞左車之後就開車去Allianz Stadium,專程去Stadium Store睇下FC悉尼有無咩減價貨賣。今季FC悉尼係A-league嘅成績相當之好,目前高據榜首位置。成績咁好,所以佢嘅產品都好好賣,一件主場波衫賣$110AUD

Stadium Store - Official Team Merchandise
Allianz Stadium Moore Park, Driver Ave, Sydney NSW 2021

返左Motel午睡一陣,跟住就開車去ANZ Stadium睇悉尼打呲。由西悉尼流浪者主場對FC悉尼,我預先已經係網上買左泊車飛,去到球場就可以直接泊去最近嘅P1停車場。

Motel175 (formerly Wesley Lodge) 175 Hawkesbury Rd, Westmead NSW 2145

我次次都選擇入住上面呢間Motel,好處係佢24小時有職員當值,出入停車場要輸入密碼,而且密碼日日改。Motel附近有餐廳、診所、超級市場、鐵路站、油站、公園,地理位置係好方便。

講返悉尼打呲,係球場外面已經好多球迷,一大班FC悉尼球迷係我面對經過,佢地大大聲唱歌,情勢高漲。球場入面有TAB投注站,可以即場落注,我買左全場比數1:1,可惜最終係1:0西流贏左。雖然投注輸左,不過見到自己喜歡嘅西流贏左波,我都好開心,現場嘅RBB就更加興奮啦!

現場感受悉尼打呲熱鬧氣氛影片

聽日繼續睇波,會開車去Central Coast睇中岸水手主場比賽。

2017218
2017年澳洲自駕遊﹝1

*外出旅遊請勿高聲講話,尤其講電話嘅時候。 *自已垃圾自已帶走 *時刻保持禮貌