2017年3月18日 星期六

野生袋鼠好醒目

到左澳洲兩日仍然感覺唔係好舒服,好彩Motel旁邊就有間診所Queens Road Medical Centre。診所有講中文嘅醫生,不過接待員話睇英文醫生唔駛等,咁我就選擇左英文醫生。接待員好好人,可以講廣東話,知道我係嚟旅遊有買旅遊保險,比埋單據我返香港clam錢。(遊客診金$50AUD)

睇完醫生先知道,原來澳洲嘅醫生係唔會開藥比傷風咳嘅人。醫生好詳細解釋我個情況,話頭一兩日係最辛苦,之後身體就會有抗體去對抗病菌,佢叫我繼續食成藥。

睇完醫生就馬上出發去探野生袋鼠 ^^ Facebook page: http://www.facebook.com/drivingtour

Sydney開車去Morisset探野生袋鼠,途中見到有條以汪星人叫聲命名嘅路Woy Woy Road。見個名咁得意駛入去行下先,行行下見到有個Staples Lookout就停低休息一陣。自駕遊就係咁好玩,見到有咩得意嘢就停下睇下。途中我去左一個shopping mall,賣左樣嘢帶去送比袋鼠。


每次嚟澳洲我都會去Morisset探下一班野生袋鼠,今次買左隻公仔帶埋去。圖中呢一隻小袋鼠唔抗拒,好樂意同隻公仔一齊。今次已經係我第3次嚟Morisset,我發現佢地開始知道人類嚟做咩。佢地一見到我手上個超級市場背心膠袋,已經好開心跳晒埋嚟,有啲心急嘅袋鼠會主動伸手入我個袋到搵野食。基本上袋鼠都好溫順嘅﹝好過香港啲馬騮﹞,唔會夾硬嚟,見到我手上無香蕉就會停手,最多企係到等一陣睇下我重有無食物派。

餵袋鼠食香蕉影片

我帶去嘢公仔,袋鼠都好好奇係咩嚟,有啲會抱下隻公仔添,哈哈!公仔最後都成功同袋鼠合照,好搞笑。

袋鼠抱住公仔影片

探完袋鼠就去teatea,我選擇離開M1行舊Pacific Hwy (B83),去位於舊公路上嘅The Old Road Café。店主有隻狗,隻狗好友善會走埋嚟比你摸下佢。我係呢度叫左份牛排三文治同咖啡,份三文治除左牛排之外重加入左多種疏菜,一路食會有好多菜汁同肉汁走出嚟!好正呀!咁樣份三文治食嘅時候就唔會有乾嘅感覺,好好味!呢間café,值得推薦比大家去試下,大前提係你要唔好趕時間。慢慢生活、慢慢享受,先會食到食物嘅好味道。


The Old Road Café: 170 Pacific Hwy, Mount White NSW 2250


離開café繼續行舊公路,夜晚去Hooters

2017220
2017年澳洲自駕遊﹝3

*外出旅遊請勿高聲講話,尤其講電話嘅時候。 *自已垃圾自已帶走 *時刻保持禮貌