2017年3月28日 星期二

澳洲美女餐廳

老老柒柒 (呢期旺個”柒”字),香港間Hooters我未去過,如果有人去過,話我知好唔好玩。
澳洲夜生活好玩,呢個一定啦!我今次就去一去當地Hooters感受一下。


負責serve我張枱嘅靚女侍應叫Monica,佢身材有幾勁?大家自己估啦!
埋嚟介紹完佢自己同餐牌內容之後,佢見我係到影相,就主動話同我嚟張自拍合照。

咁啱有人係到搞生日,三位靚女侍應就同生日主角玩遊戲,就係要主角團呼拉圈。同時間侍應叫大家一起打拍,鼓勵一下。

影片: Birthday man in Hooters

靚女侍應同主角玩完遊戲之後,隔左一陣就播出強勁音樂,三位靚女係到跳舞,搞熱個場。
佢地跳跳下,拉左個男仔出去同佢地一齊跳。

影片: Sexy ladies dancing in Hooters

餐廳入面有遊戲機玩,又有投注機,仲有多部大電視。
如果撞正直播賽事,相信會熱鬧好多。
一間餐廳可以有嘢食、有酒飲、有街機玩、有場外投注,係香港唔駛諗啦!

影片: Dancing with hot ladies

我係Hooters淨係飲左杯雞尾酒同食左碟蝦。係呀!叫左好少嘢食!
因為之前係The Old Road Café食得好飽,根本都未肚餓。

Hooters of Parramatta - 132 James Ruse Dr, Rosehill NSW 2142 (地下有大量免費泊車位)

介紹埋呢條橋比大家,Peats Ferry Bridge。位於舊Pacific Hwy (B83),連接Mooney MooneyBrooklyn,因為我唔趕時間,所以我離開M1公路走去行舊Pacific Hwy。識玩自駕遊,就盡量唔行高速公路同收費高速公路。

全景影片: Peats Ferry Bridge

*去完Hooters之後我去左邊到食好嘢,係facebook page PM問我啦!

2017220
2017年澳洲自駕遊﹝4