2017年5月22日 星期一

澳洲的古董店

其實睇電視台介紹澳洲都幾悶下,永遠都係得海鮮、袋鼠同樹熊,而家無聊到係澳洲煮嘢食比觀眾睇。試問有幾多人去旅行會想開爐煮飯,記住食完係要自己洗返乾淨。

介紹大家去澳洲嘅古董店行下啦!

位於Emerald Bank Leisure LandAntique Centre,係我目前見過最大嘅一間古董店。成個大貨倉,物品種類多到不得了。有音響、唱片、鋼琴、家電、服裝、玩具、相機等等,另類一啲嘅有交通燈、入硬幣嘅咪錶、古著內衣。









快快睇我都用一個鐘頭,如果你都想入嚟尋寶,就要預留多少少時間啦!

最後我用$10AUD買左呢部Made in HongkongKodak菲林相機,買嘅時候店員講明部機未必用得,不過因為係香港製造,所以我都決定買左佢帶返香港。好開心,返到香港試機嘅時候,部機係100%正常運作。哈哈!話時話,今時今日嘅小朋友只會講得出呢部係相機,但點入菲林就應該唔知啦!



Youtube影片

小朋友識講唔識用嘅古董 - 手力打字機


今時今日嘅小朋友只會講得出呢部係打字機,但點換色帶,同埋打錯字點改正就應該唔知啦!

呢樣嘢我自己都只係識講唔識用嘅古董 - 有張紙嘅鋼琴


真係問亞爺亞麻都未必知點玩,但價錢都算抵買只係$200AUD

參觀完汽車博物館同古董店之後,就去旁邊嘅The Provender & Co.餐廳食杯雪榚先,因為天氣真係太熱啦!



The Provender & Co.嘅雪榚係自家製造,店員推薦食Honeycomb,我試左好味呀!當中有一款彩虹雪榚,我問店員彩虹雪榚係咩味,佢話除左甜就無特別味道,只係用嚟吸引小朋友,哈哈!

Honeycomb and Mango


彩虹雪榚


食完就繼續最後一段路程,直接去到今晚係墨爾本住嘅Motel Best Western Melbourne Airport Motel〞。

2017223
2017年澳洲自駕遊﹝9