2017年5月31日 星期三

@新加坡2am

兩日三夜 新加坡 (2)


把握住端午節假期,請兩日假變五日。用KrisFlyer Miles換張來回機票去一轉新加坡。一如以往,我個Star War拖喼係引人注意,分別係香港機場同埋係Royal Plaza on Scotts Hotel ﹝係新加坡入住嘅酒店﹞ 比人問個喼係邊到買。 ﹝如果有人想賣呢個喼,可以PM我。﹞


OK,夜晚到達樟宜機場,係機場換錢同買EZ – Link卡。EZ – Link卡用途同香港八達通一樣,係MRT客戶服務中心就可以買到,機場MRT站係T2。坐MRT出市區,係機場站上左車之後坐兩個站,去到Tanah Merah站過對面轉車,就可以一直出到市區。我就係City Hall站再轉車去Orchard站,係酒店放低行李先。



出發前透過facebookbook左位去2am:dessertbar食甜品﹝食2am嘅甜品,當然係去新加坡總店食啦!﹞。為左唔好遲到,我決定坐的士過去,聽聞新加坡的士係比較貴嘅交通工具,呢段5公里多啲啲嘅行程,最後係用左10SGD,同一個距離貴過香港市區的士少少。

如果想豪可以選擇Limousine Cab ﹝豪華的士﹞,其中一種車款係Chrysler 300C,新車售價係38,635美金起,即係30萬港幣﹝未計首次登記稅﹞。比個網大家去睇下佢個收費https://www.limousinecab.com/services/transfers/

2am:dessertbar位於Holland VillageLor Liput行人專用區,行到街尾左轉就會見到入口上二樓,個門口係比較隱蔽。第一晚試左 Chocolate H2O同埋Cacao Forest,第二晚我就試左Cassis Plum。係呀!我連續去左兩晚,食左三款甜品。三款之中,我自己比較喜歡Cacao Forest,佢個朱古力同Whisky混合左之後,食入口個味道好浪漫呀!就好似見到靚女,暈得一陣陣咁。

Chocolate H2O

Cacao Forest

Cassis Plum


回程唔趕時間,坐MRT返酒店。睇下新加坡用卡通去傳遞一個信息,我覺得係會容易接受。香港叫關愛座個名一來好大陸feel,二來好似迫人去做,感覺好差。


中途去Newton Food Centre食消夜,睇左一輪叫左個小碗麵試下﹝或者叫小鍋麵﹞。不過幾多嘅美食都總會有中伏嘅時候,呢個麵,有丸啦、魚片啦、菜啦、湯啦、麵啦......,賣6蚊坡紙。離譜嘅係湯入面隻蛋附贈碎蛋殼,接受唔到囉!


2017517