2017年6月11日 星期日

新加坡動物園

兩日三夜 新加坡 (4)


Royal Plaza on Scotts Hotel一行出正門就係巴士站,我先坐167號巴士,去到Opp Nessea Club站轉138號巴士,去到動物園門口落車。個公園有幾部份,分別係Singapore ZooRiver Safari同埋Night Safari,今次就去左Singapore ZooRiver Safari,一個睇陸上生物,一個睇水上生物。


一入動物園就會見到有好多馬騮係身邊行來行去,有啲係樹上面望住我添。


動物園入面有好多種類嘅動物,有大象、犀牛、班馬、花豹、長頸鹿、袋鼠…,而當中嘅鼴鼠我係第一次真身。好得意呀!


可能天氣太熱啦!有啲動物就比較喜歡瞓覺或者用個背脊對住我,好以馬來西亞貘同白虎咁。



去睇動物劇場「雨林大反撃」﹝Rainforest Fights Back Show﹞時,主持人搵左個靚仔現場觀眾出嚟幫手。個型男以為有咩好嘢益佢,點知原來係要掛條白色大蟒蛇係佢身上,哈哈!


過去River Safari要先離開動物園,要由另一個入口進入。由入口行去碼頭上船,條路都幾遠下。途中會見到大鱷魚同熊貓,係呀你無睇錯係熊貓呀!係咁熱嘅天氣,途中有間熊貓館都幾好,一入去即刻涼爽晒。出左熊貓館係紀念品店同埋餐廳,我就係餐廳食左個得意嘅午餐,係朱古力奶皇包及熊貓咖啡。


上左船就有啲海風﹝其實係新加坡個水塘﹞吹埋嚟,好舒服。船程大概15-20分鐘,係水塘上面遊一個圈。



上左岸之後,對面有個Amazon River Quest,類似激流旅程嘅遊戲。坐住隻小船穿越樹林,好近距離睇動物。

River Safari入面有一個水族館,好靚好多海洋生物睇。係呢種昏暗環境之下影相,最緊要手定。用大光圈加30/1秒拍攝,周圍嘅人blur左,但主體仍然清晰。



好多旅客離開之前,都會係門外拍照留念。﹝照片入面係韓國遊客﹞


係動物園返市區/酒店可以直接坐Express Bus6蚊坡紙返到酒店。今次第一次租用爽wifi感覺幾好,部機夠長氣,我用足成日都唔駛充電,下次出門都會再租爽wifi


返到市區係酒店對面嘅Far East Plaza醫肚先,我去左食「笨珍手工云吞面」同埋「亞坤」嘅Kaya Toast。食完未夠飽,坐兩個站巴士再去Newton Food Centre食方魚。




之後去左Scotts SquareFairprice Finest超級市場,搵下有咩新加坡製造嘅食物可以買返香港。小心呀!部份扮到好似新加坡手信嘅食物,原來係馬來西亞製造。


我每次外遊都會搵下當地製造嘅食物,買返香港分享。今次買左鹹蛋薯片同埋鹹蛋魚皮做手信,但其實有啲都想試嘅食物係帶唔到返香港,當中包括新加坡鮮雞蛋及新加坡叻沙拉麵(即食)。雞蛋係生嘅食物唔可以帶入境香港,而叻沙拉麵因為好貴我唔捨得買 ($10.95SGD / PACK, 1pack4包麵)



食完買完,就去影下夜景。新加坡治安好好,即使半夜一個人係街上面行,感覺都好安全。




2017529