2017年6月29日 星期四

墨爾本Federation Square泊車小貼士

開車嚟到墨爾本,我上午去左參觀澳洲當代藝術中心ACCA (Australian Centre for Contemporary Art)。免費入場,自由捐獻。




自駕遊要知的事  墨爾本Federation Square泊車小貼士 

ACCA附近大量錶位泊車,照片所見係Sturt St嘅兩小時泊車位。建議泊Grant St,因為係3小時泊車位。


我整日都泊左係Grant St,夠鍾就去入錶,入到黃昏之後就係免費泊車時段,唔駛比錢。係Grant St步行去Eureka TowerFederation Square都係15分鐘嘅距離,都幾近下。好過泊入去市中心,嘅貴價停車場。


我老遠飛去澳洲,又老遠由悉尼開車去墨爾本,為嘅就係入去AAMI公園現場睇A-league比賽。

ACCA睇完藝術品,步行15分鐘就到Eureka Skydeck 88,上去可以睇到墨爾本全景。





墨爾本街頭有好多馬車出租,帶遊客漫遊市中心。圖中呢部好有花車feel,如果男/女朋友叫你去坐,分分鐘有人向你求婚添呀!


今次入嚟AAMI Park係睇Melbourne City vs Sydney FC,係我整個自駕遊行程睇嘅最後一場足球比賽。現場睇A-league真係好好氣氛,球場出面有Club Shop,又有各色各樣攤位比球迷玩,又有得同球星同埋吉祥物影相。



係香港睇 A-League Ch64 會成日見到一大群海鷗係球場飛來飛去,今次可以現場睇埋海鷗添呀!睇完波就步行返去Federation Square搵地方食嘢!架車整晚都係泊左係Grant St嘅街邊錶位,整晚都係免費時段。


2017224
2017年澳洲自駕遊﹝10