2017年6月11日 星期日

坐巴士遊新加坡

兩日三夜 新加坡 (3)


今日行程緊湊,順次序去小印度Mustafa Centre、魚尾獅、Chinatown Point唐城坊、文東記、Autobahn Motors2am

得幾日時間係新加坡,我選擇坐巴士去每個目的地,因為可以睇下周圍環境。如果坐MRT就無風景睇啦!新加坡巴士收費便宜,而且係以距離收費﹝唔似得香港啲巴士咁,一上車收你全程費用,咁離譜囉!﹞,記住上車落車都要拍卡。


由烏節路坐65號巴士,係Broadway Hotel落車,步行5分鐘就到Mustafa Centre。落車之後過對面馬路,就係Smalk Open Space/Park,入面有幾個用雨傘做嘅展覽品,香港人睇見會好有感覺,同時亦覺得新加坡嘅藝術創作空間,比香港優勝。



 係小印度遇見蝙蝠電單車

Muatafa Centre24小時營業,呢個場比較平民化,價錢相對便宜。入面有6層,有男裝、女裝、電器、鐘錶、玩具、電子器材......等等。每樣貨物都有好多款式,男女嚟到都有排行,我就係到買左牛仔褲同搞鬼Tee


行完要醫肚亦好方便,成條街有好多間印度餐館。我一個人可以簡單食個lunch,就咁係商場外嘅Muatafe Café食個雙層芝士雞肉漢堡包。



沿Muatafa Centre向左邊行去位於Jln Besar﹝街名﹞嘅Opp Veerasamy Rd站坐130巴士,就可以直接去到魚尾獅公園。落車個位置唔多人,可以影下對岸嘅金沙酒店。可惜我當日天氣麻麻,比較多雲見唔到藍天。去到魚尾獅公園就好多人,想影張靚相都唔容易。見到好多遊客都舉起手同魚尾獅影相,感覺都幾得意。



睇完魚尾獅就步行去唐城坊,要去呢個商場嘅唯一原因係,我想去買鹹蛋薯片同埋鹹蛋魚皮,聽聞呢個係近期新加坡手信其中一個熱門選擇。入到唐城坊落一層,專門店就係超級市場入口附近,唔駛排隊買。每包7蚊坡紙,只收現金。返到香港試食左,我自己比較喜歡鹹蛋魚皮,如果配埋碗魚蛋粉就更完美。


買左好多包鹹蛋薯片同埋鹹蛋魚皮做手信,返酒店休息下先。


休息完就行去ION Orchard睇下,因為佢個ION SKY觀景台係免費入場。不過我去到先發現,ION SKY暫停開放直到本年10月,咁只好係商場周圍行下啦!ION Orchard level 4,有一間DAS ERZGEBIRGE HAUS,喜歡木製品或者小型、迷你擺設嘅朋友,唔好錯過。店內有大量得意可愛嘅公仔製品,睇到嘩!男仔都有嘢啱睇,近門口位置放左多款名貴汽車模型。唔係你係玩具反斗城見到幾百蚊一部個啲款,呢到部部超跑都好精細咁拆開晒所有零件,排到靚一靚比你睇。係會睇到嘩嘩嘩!


對面嘅畫廊係免費參觀,成個場嘅畫,張張都10萬坡紙起。睇嘅時候要小心,唔好摸。


夜晚去左酒店附近嘅文東記食雞飯,由我入住嘅Royal Plaza on Scotts Hotel5號巴士就可以去到。隻雞可以選擇單人份量、半隻或隻全隻,我要左單人份量加一隻翼,加埋飲品大約70幾港幣。食完啦!隻雞好好味,值得推介。


之後坐14號巴士去Autobahn Motors,對於喜歡車嘅人嚟講,呢個先係我認為嘅新加坡地標。整坐建築物就好似玩具停車場咁,好得意。入面泊係到嘅車,睇啱可以買走。


走上對面大廈12樓影


影完Autobahn Motors就坐61號巴士去2am食甜品,係呀我又去2am ^^

新加坡巴士一日遊完結

2017528