2016年3月2日 星期三

自駕遊 - 澳洲(3) 食嘢、睇波!

2015年澳洲自駕遊(3) – 26/12 食嘢、睇波!

outlet咁開心shopping,轉個頭去社區入面嘅街坊商場就會見到真實情況。係Motel附近嘅Wentworthville Shopping Plaza入面十室九空,好彩Woolworths超級市場有開,我可以入下貨。

十室九空影片:

Wentworthville Shopping Plaza: 326 Great Western HwyWentworthville NSW

超級市場影片


Wentworthville Shopping Plaza對面有油站同餐廳,咁我今日係澳洲嘅第一日lunch就去左Hungry Jack'sHungry Jack's係一間快餐店,主力係買Buger。我叫左CheesebugerChocolate Thickshake同埋HJCHICKEN Fries (炸雞粒),三樣嘢都唔可以叫做好食,只係唔難食囉!所以之後嘅日子,我係無再去食。


夜晚就入場去賭波,老遠飛嚟澳洲就係為左睇A-league。第一場睇嘅係Sydney FC主場對Central Coast Mariners,球場入面有埋投注站,好方便。比賽之前就先去Allianz Stadium場外嘅球會專門店買紀念品,小朋友就可以去同吉祥物影相。

Sydney FC球場影片


睇完波好鬼肚餓,即刻開車去唐人街大排檔(Old Town Hong Kong)食嘢!佢個海鮮雲吞麵係幾正!附近好多街邊位,我10點幾去到泊車已經係免費時段。食完嘢打開架車個蓬,係附近爆住機兜兩個圈,玩得開蓬車就當然係要招搖下啦!

Old Town Hong Kong Cuisine http://www.oldtownhongkongcuisine.com.au/

- 待續