2016年3月18日 星期五

大嶼山食一流早餐

大嶼山自駕遊 (1)

等左半個月,可以開車入去南大嶼山啦!上個月第一日接受申請,我好好彩搶到一張禁區紙。東涌道擴闊左,目前都算幾好行,係要落斜時要留意速度同剎車系統是否正常。



早上8點駛入東涌道,行左一陣已經有警崗檢查車輛。行完東涌道,一進入嶼南道就感覺好正!兩邊都係樹陰,好好feel。要留意限速30km的路段,有超速攝影機恭候。大部份道路都係限速50km,少部份可以行70km

( 更多照片:

我每次出門都唔會虐待自己,所以我無選擇去茶餐廳食早餐。我去左梅窩,選擇位於梅窩中心地下嘅Caffe Paradiso食早餐。我叫左意式香脆夾飽「意式風乾火腿及芝士」同一杯坦桑尼亞泡沫咖啡 。夾飽夠熱又夠脆,風乾火腿和芝士都係我至愛,我就覺得好正啦!


意式香脆夾飽同坦桑尼亞泡沫咖啡,兩樣加埋要$93

食完係梅窩行一陣先

- 待續