2016年3月26日 星期六

蝦醬豬扖飽

大嶼山自駕遊 (4)

開車去到大澳會先見到新落成嘅公共屋村,繼續向前行停車場就係左手邊,講真新嘅建築物同原有大澳鄉村感覺真係好唔夾。


係停車場旁邊就係大澳永安街,今日唔係假期遊客唔多,所以有開門營業嘅店舖都比較少。店舖係買海產為主,例如魚肚、蝦膏、咸魚…等等。我係其中一間店舖食左碟沙爆魚肚,個醬有小小辣,加埋熱辣辣嘅魚肚,好正!



我目的地係行去大澳文物酒店,由停車場行去大約15-20分鐘。沿途有好多影相位,樹屋、大會堂、消防局、蝦廠…,仲有好多友善嘅喵星人和汪星人。我遇到一位喵星人,佢見到我舉機影佢就會走埋嚟我到轉來轉去,好搞笑。其他喵星人都好識得望鏡頭,呢方面汪星人就差左少少。



走入大澳文物酒店,為嘅就係要食佢個蝦醬豬扖飽。意想不到係,原來間餐廳 ( Tai O Lookout ) view都幾好,而間餐廳環境都十分理想。蝦醬豬扖飽係當日Afternoon Tea其中一個選擇,Tea Set包埋薯條同一杯飲品。我選擇加錢試下佢獨有嘅紅樹林特飲 (紫貝天葵汁、蘋果汁和檸檬汁),呢杯三色飲品酸酸甜甜好開胃下。蝦醬加豬扖嘅味道比例剛剛好,不會太咸,每一啖都同時有豬同蝦嘅味道,很特別。


( 更多照片:

不過今次未有機會試埋蝦醬雞翼,下次再嚟一定要試下。咁食完可以係海邊散步,幫助消化。

期望南大嶼山可以永久保持呢一份寧靜同慢慢嘅生活節奏,留比香港人一個用嚟透氣嘅後花園。