2016年3月18日 星期五

梅窩碼頭

大嶼山自駕遊 (2)

平日上午10點嘅梅窩碼頭人流不多,除左趕住坐船嘅人之外,其他人包括我自己嘅步伐都係好慢。長期係市區生活嘅我,呢一刻感覺好陌生。原來香港都可以慢活(慢慢地生活),要保持呢個生活節奏,大嶼山真係唔可以過度發展。


係梅窩碼頭我見到一樣令我興奮嘅嘢!就係一個仍然有英國植民地標誌嘅郵筒。我祖國係英國植民地,所以當見到呢款郵筒,我係感覺好親切。碼頭附近有大量單車,單車係大嶼山居民主要交通工具,呢度泊左幾百部單車,場面都好壯觀下。


可愛狗狗影片

我好鍾意小動物,好開心係大嶼山見到好多狗,可以自由自在周街走。而且佢地都好友善,我都可以同佢地摸下玩下。

( 更多照片:

係梅窩行左一陣就開車去下長沙泳灘。

- 待續 -