2016年6月12日 星期日

自駕遊 - 澳洲(5) 野生動物園

自駕遊 - 澳洲(5) 野生動物園

Blacktown Market開十分鐘車就到達Featherdale Wildlife Park,係澳洲無土地問題,好多景點都係免費泊車,包括呢一個係西悉尼嘅動物園。入到場第一樣見到嘅動物係紅頸袋鼠,佢地成左年都係好細隻。基本上動物園個圍欄係無作用,佢地夠位穿過去,但又好奇怪佢地唔會走出圍欄。

紅頸袋鼠影片


嚟澳洲要見到大隻嘅袋鼠,好容易。但見同摸袋鼠BB,就係第一次啦!管理員手抱一隻叫Lucy嘅袋鼠BB同大家見面,我周圍嘅人都好興奮,個個都想摸下佢。

摸袋鼠BB影片


呢個park入面嘅袋鼠好鬼free,可以周圍行,同人類零距離接觸。同野外嘅袋鼠最大分別係,佢地食雪榚筒。其實雪榚筒入面係有袋鼠糧,$10(AUD)一杯,入左錢打開個玻璃櫃自己攞。

總有一隻袋鼠係左近影片


另一主角樹熊係呢個park都大受歡迎,要排隊先可以同樹熊影相同摸下。重點係唔駛另外比錢,但如果你去Taronga Zoo就要另外比錢,而且係唔比摸。Featherdale Wildlife Park呢個安排,真係正呀!

排隊摸樹熊


除左樹熊同袋鼠之外,park入面有個Farm Yard,入面有各重家禽,有豬、羊、鵝、雞。係嘅,都係零距離。換轉係香港,一班大白痴又會衝出嚟話污穢呀!有病菌呀!我就唔怕,因為我相信如果要身體有抵抗力,就必須要接觸唔同嘅病菌,等身體產生抗體,咁先會身體健康。

我又一次係Farm Yard見到隱形圍欄嘅威力,一群鴨係到飲水,但睇左好耐佢地都唔會走出個圍欄,哈哈!

家禽零距離及隱形圍欄影片


剛才我提到Farm Yard入面有雞,我就見到一隻好奇怪嘅雞,佢梳左個爆炸頭,身體嘅毛又比較長,又會去咬其他體形比佢細嘅雞,成個大佬咁款。唔知係咩品種。

雞大佬影片


除左以上嘅動物之外,重有火雞、狐狸、企鵝及各種爬蟲類。

cam受襲影片


澳洲夏天都幾熱下,我見到班企鵝係沙地上面生活,當時覺得佢地好辛苦。後來睇返資料,原來真係有企鵝係沙漠生活,一直以為南極先有企鵝。

沙地上的企鵝


玩人同睇人被玩,可能係人類唔多好嘅天性。動物園其中一個項目係餵狐狸,但就偏偏要隻狐狸跳左好多次先比佢食,大家睇得好開心添。

狐狸被玩影片


玩左成日,返去市區食晚飯先。

- 待續