2016年6月12日 星期日

自駕遊 - 澳洲(6) 全日玩車

自駕遊 - 澳洲(6) 全日玩車

係澳洲睇澳職、睇袋鼠、摸樹熊、去夜店、食好嘢!已經好興奮,但今日更加興奮。因為要去賽車場,駕駛方程式賽車。今次係悉尼,我係去Eastern Creek International Raceway玩。出發前已經上網預約,去到報上姓名同比張香港駕駛執照佢登記就可以。


對於駕駛方程式賽車,我係零經驗。所以開始之前要先聽睇教學影片,同聽教練講解一下。最後就坐上房車係賽道走一圈,教練介紹每一個彎位要注意嘅地方。教練特別提醒高速過彎時慢入快出係絕對必要,同埋呔盤唔可以轉到90度。轉到90度架車就會失控,十分危險。由於同場玩車嘅人,大家都係新手,所以係練習期間,都要係右手邊爬頭。如果係左手邊爬頭會即時取消資格,比左嘅錢都無得退。

準備


上左車就發現個極力子﹝離合器﹞,比起一般跑車﹝我曾經係珠海賽車場玩Honda Civic EK4﹞係重好多好多。開方程式車,我一波地板油已經感覺好快,推背就當然架啦!

走一圈


我玩緊嘅時候,有隻大雀橫越賽道,比佢嚇一嚇添!

大鳥出現


join左佢個20 Lap Enduro,每次跑十個圈,中間有休息時間。我租埋兩個cam,分別影住車頭同自己,所以可以整到畫中畫影片。事後睇片先知道,原來我碌到個工作人員。

車親人


朝早9點幾玩到下午2點幾,成身都散晒!玩完我攰到要返酒店沖涼同瞓一陣,之後夜晚出去Westfield Parramatta附近嘅Lee Chef Restaurant食個雜錦炸麵做晚餐。

今晚要早啲瞓,聽朝要一早開車向Kangaroo Valley進發。聽日outtown,夜晚竟然做左一件我出發前無plan過要做嘅事,咩事呢?

- 待續