2016年6月13日 星期一

自駕遊 - 澳洲(9) 離地玩意

自駕遊 - 澳洲(9) 離地玩意

想知道離地嘅咩感覺,就要去Illawarra Fly Treetop Adventures玩下。澳洲最高滑翔索道(Highest Zipline Tour),離開樹頂35-50米。整個tour由三條索道同兩條吊橋組成,大約1個小時完成。每一關之間會有一個半空嘅等候位置,人企係幾十米半空都幾驚下。

第一關


幾十米半空行吊橋,又係另一個挑戰,但驚還驚我都唔可以行得太慢,唔好阻住係我後面嘅團友。

行吊橋


最緊張係第四關嘅索道,呢個距離最遠,如果唔夠衝力去到終點就要由教練拉過去。臨飛出去前工作人員教路,叫我盡量瞓底啲,咁就可以加快速度。好彩,我都剛好到達終點,唔駛比人拉埋去。

距離最遠


玩完啱啱好中午時間,開車去Kiama食午餐。由IllawarraKiama Blowhole只需要30分鐘,但呢30分鐘就將我曬傷啦!鬼咩!貪過癮,開住蓬去Kiama。中午時間,唔曬傷先奇。

縮時攝影


加多少少幻想,我好似開緊多啦A夢時光機。


Kiama Blowhole係一個出名景點,旅行團都會嚟睇。所以整個市面都好多人,要搵地方食嘢都唔係容易。睇Blowhole之餘大家可以沿著石灘一路行去崖邊,石頭都好崎嶇而且無明顯嘅路,都係靠自己亂行出嚟!咁除左blowhole市面上都有其他嘢睇。有畫展,有玩具店,食嘢就有海鮮店。

Kiama Blowhole


其實澳洲每一個小鎮都好值得去細味,今次只有幾個小時係Kiama,希望有機會再嚟啦!