2016年6月12日 星期日

自駕遊 - 澳洲(8) 軍事博物館

自駕遊 - 澳洲(8) 軍事博物館 

開車只需要半個鐘,就由袋鼠谷到達Nowra。嚟到Nowra就要去佢個軍事博物館睇睇,Fleet Air Arm Museum入面主要展覽戰機和直昇機,另外有紀念品店同咖啡店。展館好大而且好少遊客,可以比我一個人慢慢係到睇。

Fleet Air Arm Museum 海軍航空兵博物館 Part 1

Fleet Air Arm Museum 海軍航空兵博物館 Part 2

Fleet Air Arm Museum 海軍航空兵博物館 Part 3


行完博物館肚餓啦!係時候去食晚餐。Perfect Catch Seafood & Takeaway位於Shoalhaven RiverNowra Bridge旁邊,環境都算幾好。我比較喜歡搜尋係社區入面嘅魚市場,因為通常價錢都會比較平,所有我到而家都未去過Sydney市區嘅漁人碼頭。

點左一打生蠔同炸左一條魚,就可以坐係露天地方食啦!係澳洲戶外食海鮮,會有好多人同你爭食,我講嘅人係指海鷗同蒼蠅

食海鮮


係小鎮食完晚飯,有咩好做呢?可以去睇戲,市中心有一間Roxy戲院,當期時係全世界都睇緊「星球大戰」。我都唔執輸,買飛入場啦!小鎮嘅戲院都一樣設備齊全,有小食店、有遊戲機、夾公仔。外國戲院唔興畫位,所以開場前要預留多啲時間排隊入場搵位。

就係咁係Kangaroo ValleyNowra呢兩個地方hea左一日,聽日又要一早起身開車,要趕去一個營地玩刺激嘅嘢!

- 待續 -

Fleet Air Arm Museum - 489A Albatross Rd., Nowra Hill, Australia, NSW
Perfect Catch Seafood & Takeaway - 480 Princes Hwy, Bomaderry, Australia, NSW

Best Western The Balan Village Motel - Cambewarra Rd, Bomaderry, Australia, NSW